De planten zijn op tijd geleverd.
De planten zagen er perfect uit.
Ik had 3 zakken vivimus besteld,maar bij de levering was maar 1 zak. Is wel met de chauffeur verrekend.
Vorig jaar ook een hele bestelling gedaan, waaronder een Magnolia Grandiflora. In augustus geplant. Deze ziet er niet goed uit. Op advies van jullie heb ik natuurlijke meststof gegeven.
De chauffeur heeft een blad meegenomen en zou advies vragen aan de deskundige bij jullie.
Ik heb tot vandaag nog niets gehoord.
Als mogelijk wil ik daar toch iets van horen .
Was een te dure plant .
Verder zijn we herl tevreden over jullie produkten.
Met vriendelijke groeten.
Marion Vries
Sterke punten
Informatie over de winze hoe de planten gesnoeid moeten worden