Website is goed en helder, goed assortiment producten (al zou het sortiment boomsoorten iets breder mogen). Echter, met levering ging van alles mis en werd met flinke vertraging en matig opgelost. 2 onderdelen levering gingen mis: 1 zak beuken bleef in bestelbus achter en werd 4 dagen nadien volledig verdroogt alsnog nagelevert. Na klacht hierover werd op aansla garantie gewezen, maar die heeft geen betreffing op halfdode planten, zoals nu blijkt is bij veel planten top afgestorven. Andere niet geleverde soort werd na wel 'vers' nageleverd omdat die bij eerste levering echt ontbrak
Sterke punten
goed assortiment, redelijk goede prijs, acceptabele verzendkosten
Verbeterpunten of tips
betere serviceverlening na het maken van slechte levering: bij nalevering vers product leveren en 'iets' ter compensatie was heel netjes geweest omdat dit onze planning voor het planten compleet in de war gooide.