Hans Leeuwenburgh

Eerlijk gezegd teleurstellend. Het product werd op tijd geleverd, maar niet in de hoes zoals hij verpakt hoort te zijn. Ik heb hier een aantal keer over gebeld en was bang dat het een showroommodel zou zijn, maar niemand kon antwoord geven en zou teruggebeld worden. Uiteindelijk (na 4 x bellen) uitsluitsel gekregen van de eigenaar dat het geen showroommodel zou zijn en dat dit de normale verpakking is. Ik heb het hierbij gelaten, omdat het Keyboard verder prima is, en er geen zin meer in had om hier energie n te steken. Echter, overal op YouTube zijn filmpjes te vinden dat het keyboard in een plastic zak verpakt zit. Ik blijf hier een naar gevoel over houden en blijf her vermoeden houden dat het een B stock model is waar je elders korting voor krijgt. Tevens had ik een vraag over de aftertouch die vrij zwaar is. Degene die ik hierover aan de telefoon had hier geen verstand van en ik zou hier nog een mail over krijgen. Ook deze heb ik (nu bijna een wk geleden nog niet gekregen. Kortom, mijn ervaring met Dijkman is negatief!

Zie boven

Score voor Dijkman Muziek: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee