Margarita

Mijn zoon zit al vanaf 20 mei te wachten op zijn bestelling '!! Ik heb gemaild dat ik het wel erg vind duren ( levertijd tussen 2-5 werkdagen) .. Antwoord dat ik het ordenr moets sturen maar dat heb niet wel een betaalbewijs via Ideal van de Bank,.. Ik heb netjes iets teruggestuurd maar hoor en niets meer van ...
Gaat voor mijn zoon om €99,- en elke keer tervergeefs zit hij te wachten ..
Vind het echt niet kunnen !! Wat kan ik doen voor mijn zoon ?

Dat jullie het dan ook leveren !! na netjes betaald te hebben ,.. Mijn zoon wacht al vanaf 20 mei, !!! Geen reaktie meer geven op de mail die ik netjes beantwoord, vind het echt niet leuk voor mijn zoon, hij heeft ervoor gespaard en nog steeds niets gezien en ik niets meer gehoord....

Altijd verzending doorgeven waar het pakketje verblijft en waar het is en een mail bevesteging met een Ordenr!!
En zeker het pakketje dan ook daadwerkelijk krijgen waarvoor je betaald hebt.!! ... Nu nog steeds niets gezien en niets meer gehoord van Van Dijk..ik hoop echt dat ze een goede reden hebben, maar dit lijkt nergens op !!

Reactie Dijkman Muziek:

Dank u wel voor uw review. Helaas is het met uw order niet geheel goed gegaan en zeker wat betreft de communicatie naar u toe.
Het product wat u besteld heeft was bij ons onverhoopt uitverkocht. Wij zijn dan afhankelijk van onze leverancier. In eerste instantie melde die ons dat het artikel leverbaar is maar na een paar dagen werd ons medegedeeld dat het pas een paarweken later zal zijn.
Wij hebben u niet goed op de hoogte gehouden wat betreft de status van de order, onze excuses hiervoor. U heeft inmiddels u geld retour ontvangen.
Bij het plaatsen van een order op onze website krijgt u altijd een ontvangstbevestiging en bij versturen altijd een track&trace nummer toegestuurd.
DijkmanMuziek Team

Score voor Dijkman Muziek: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee