Marten

Normaliter bespeel ik altijd een gitaar voordat ik hem koop. Echter was de gitaar die ik wilde hebben enkel bij Dijkman nog beschikbaar en woon ik te ver weg om hem te kunnen komen testen. Derhalve heb ik hem besteld. Bij de bestelling deed ik het verzoek om de gitaar voor verzending af te laten stellen. Een dag voordat hij geleverd werd, kreeg ik een belletje van een medewerker met de vraag welke dikte snaren ik er op wilde hebben. Zeer attent, zeer gewaardeerd. De gitaar beviel helaas kwa geluid niet. Kon dijkman niks aan doen. Dus ik heb hem uiteindelijk geretourneerd. Ik kreeg bij het retourneren geen ontvangstbevestiging of mailtje van Dijkman, dus even gebeld. Binnen enkele dagen kreeg ik het betaalde geld retrour.

Enorm goede en snelle klantenservice!! Dat heb ik elders wel anders meegemaakt.

Verzendkosten bij retourneren zijn voor de koper, wat elders wel door andere winkels vergoed wordt. Dit maakt bestellen bij een concurrent daardoor wel iets aantrekkelijker.

Bij retourneren kreeg ik geen ontvangstbevestiging. Het is toch wel prettig om even te horen dat een product goed is aangekomen.

Score voor Dijkman Muziek: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja