Na een leuke open dag inkopen gedaan bij Digusti. De balsamico’s zijn verrukkelijk en waren al snel op. Maar ook de oliën, pasta’s, koekjes allemaal uitstekende kwaliteit en toch betaalbaar.
Het wijnaanbod mag van mij wel groter. De prosecco nl was heerlijk. Ik heb nu zojuist een nieuwe bestelling via de website gedaan, makkelijk omdat ik al in de fysieke winkel geweest ben en weet waar ik voor kies.
Sterke punten
Deskundig personeel met prettige adviezen voor het bereiden van maaltijden. Vooral aardig met een open dag want dan zijn de Italiaanse producenten zelf aanwezig. Meerwaarde in deze tijd waarin de kritische consument graag wil weten waar zijn aankopen vandaan komen.