Deskundigheid van de dierenarts
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
Klantvriendelijkheid van de assistente

C. Pronk

Ja zeker, het Dierenziekenhuis mag alles lezen wat ik hier invult, zou ik juist fijn vinden, ook mijn naam en verdere gegevens.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Er word altijd de tijd genomen door eerst goed te luisteren wat ik te vertellen hebt, zijn geduldig met mijn hondje Vlo'tje die een getraumatiseerd verleden heeft en met zijn tweede jaar bij mij is gekomen. Hij is mishandeld en verwaarloosd in zijn eerste twee levensjaren, ik heb er ruim drie jaar over gedaan om Vlo'tje gesocialiseerd te krijgen en hangt heel erg aan mij.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Voor mij is het gewoon belangrijk dat we eerst in alle rust even praten voordat Vlo'tje onderzocht word. Ik hou hem zoveel mogelijk zelf vast, als hij nagekeken word en als het nodig is een roesje krijgt, maar dan word 'ie overgenomen en gaan ze naar een andere ruimte, dat is voor mij wel heel moeilijk, om hem over te laten nemen, omdat ik weet dat Vlo'tje heel angstig is en ik hem dan alleen laat bij de arts en assistente, want stel dat er iets gebeurt, dan ben ik niet bij hem geweest, dan zou het voor mij voelen dat ik hem in de steek hebt gelaten. Ik heb veel moeite om mensen te vertrouwen en om Vlo'tje los te laten, maar misschien is het wel beter en is hij juist rustiger, maar dat kan ik niet zien.

Score voor Dierenziekenhuis Rotterdam: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: