Hoe tevreden ben je over onze klantenservice?
Kun je in de webshop gemakkelijk vinden wat je zoekt?
Hoe tevreden ben je over onze bestelprocedure?
Hoe tevreden ben je over de aflevering van je bestelling?

De Koster

Misleiding: let op! Op website staan originele verpakkingen maar originele verpakkingen ontbreken bij levering! Bij navraag slap excuus dat er wel correcte product is geleverd. Nou dat weet ik dus niet want ik krijg generieke enveloppen met medicijnen erin, zonder batchnummer en zonder houdbaarheidsdatum. NOOIT WEER.

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Zet op de website dat je geen originele verpakking krijgt, dan heb ik de keuze om niet bij jullie misleidende toko te bestellen. Maar dan haakt waarschijnlijk 90% van de klanten af, dus welbewust beleid tot misleiding. Schande!

Reactie Dierenapotheek.nl:

Wij hebben u in een telefoongesprek proberen te woord te staan dat dit helaas niet anders kan. De strips komen binnen in verpakking van 50. Veel van onze klanten hebben niet 50 pillen nodig en daarom zijn we genoodzaakt om ze om te pakken in een andere envelop. Op de strip zelf staat het merk en het gewicht van de tabletten.
Ook vanuit de leverancier krijgen wij niet een verpakking waar er maar 1 of 2 in zitten.
Als oplossing hebben wij aangeboden om het product terug te sturen en het geld terug te storten. Helaas gaf u hier geen gehoor aan deze oplossing. Wij hebben dan ook getracht om u te helpen binnen onze mogelijkheden.

Score voor Dierenapotheek.nl: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden en familie? Nee
Aangekocht product: