Behalve de lange levertijd en de summiere informatie daarover conform wat je van een webshop mag verwachten
Reactie Dieetwebshop:
Goedemiddag ,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het langer heeft geduurd dat je je bestelling hebt ontvangen. Wij streven er naar bestelling die voor 22 uur geplaatst zijn dezelfde avond te verzenden. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van onze vervoerders. Je kunt ons altijd een mail sturen als het langer duurt, dan kijken we met je mee naar een oplossing.
Welke informatie mis je op onze website? We horen het graag via info@dieetwebshop.nl
Groet Marieke
Team Dieetwebshop