Slecht overal
Klantendienst antwoordt te laat
Slecht verpakte producten
Kan geen Apple Pay gebruiken
Reactie Dieetwebshop:
Goedemorgen Javier,
Bedankt voor je review. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest. We proberen onze bestelling met zo veel mogelijk zorg in te pakken, helaas hebben wij niet altijd in de hand wat er tijdens het transport gebeurd. Ik zie dat er inmiddels een gepaste oplossing is geboden. Mocht we je verder nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag via info@dieetwebshop.nl
Groet Marieke
Team Dieetwebshop