Goed enkel de service van pakket levering DHL was slecht
Reactie Dieetwebshop:
Goedemiddag Carola,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de bezorging met DPD niet naar wens was. Je kunt er bij ons ook voor kiezen je bestelling te laten verzenden met Postnl. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de bezorgers maar mochten er problemen zijn dan horen wij het graag en kijken we met je mee voor een oplossing. Je kunt dan het beste even een mail sturen naar info@dieetwebshop.nl.
Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag
Groet Marieke
Team Dieetwebshop