Zeer late levering 4 dagen te laat
Reactie Dieetwebshop:
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het lang heeft geduurd voordat je je bestelling in ontvangst hebt kunnen nemen. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de pakketdiensten. Mocht het langer duren voor je je pakket ontvangt kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, (info@dieetwebshop.nl) dan kijken we hoe we dit het beste voor je op kunnen lossen.
Groet Marieke
Team Dieetwebshop