Bestelling top assortiment ook bestelling gaat goed zal nog mailtje krijgen wanneer bestelling op afleverpunt is gearriveerd Net als vorige keer NIET dus Jammer nu blijkt ook nog dat afhaalpunt winkel failliet is post nl vraagt of bevestiging dat daar geleverd is heb ik niet enfin beetje vervelend drukt de tevredenheids graad enigzins
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.