Vlotte service (veel beter dan vroeger).
Nadeel: pas vanaf 70 euro geen verzendkosten. Wanneer dit bedrag lager zou zijn zou ik vaker bestellen.
Ik vind het verzilveren van de bonuspunten vrij ingewikkeld.
Het zou fijn zijn als (net als bij Oanh's webshop) ook bakvormen e.d. verkocht zouden worden.
Het zou fijn zijn als jullie producten van Steviala zouden verkopen.
Reactie Dieetwebshop:
Bedankt voor uw reactie. Graag laat ik nog even weten dat we Steviala verkopen in de shop. Hulp nodig bij het inwisselen van de bonuspunten? We helpen u graag verder of regelen het achteraf voor u.