Ik bestel gelijkaardige producten bij "body& fitshop" en ben meer tevreden over hun leveringstermijn en prijs vb. Ik heb nu zaterdag( geen weekdag) bij jullie besteld en met een half uur tussen bij Body&fit. Ik heb mijn bestelling van Body&fit deze morgen al mogen ontvangen en dit met gratis levering en 2 gratis producten. Van dieetwebshop heb ik tot op heden enkel een bevestigingsmail ontvangen en verder niets. Mijn bestelling is nog niet geleverd en ik heb moeten betalen voor de levering. Beide bestellingen worden nochtans met PostNl geleverd. Over de kwaliteit van de producten en verpakking heb ik geen klachten. De website is ook overzichtelijk en goede informatie.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.