Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Lloyd

Slechte service

Uw ervaring

Een deur besteld bij deze gasten op 6 februari 2020 en volgens de site was de levertijd 2 weken. 2 Dagen na de bestelling krijg ik een mail dat de levertijd 4 maanden zou zijn, omdat ik een deur met rookglas had besteld. Deuren met een normaal glas is de levertijd 2 weken. Ik zei dat dat niet duidelijk op hun site stond vermeld en dat zouden zij aanpassen op hun site. Begin juni stuur ik een bericht wat de status was van mijn bestelling, omdat ik niets meer had vernomen. Gelijk kreeg ik een bericht dat de deur binnen enkele geleverd zou worden. Idd werd de deur binnen enkele dagen geleverd, echter bleek het niet de juiste deur te zijn, die ik had besteld. Gelijk gebeld met deze gasten, moest foto's opsturen en de barcode. Bleek idd niet de juiste deur te zijn. Van mij mochten zij de deur terug komen halen en mijn geld terugstorten op mijn rekening. Ik wacht nu al 1,5 week op mijn geld. Ik bel en er wordt niet opgenomen. Ik heb op een 06 nummer maar een whatsapp bericht gestuurd, dat ik dan maar andere stappen moet bewandelen. Ze zullen het merken.

Score voor Deurmarkt.com: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Zwarte deur met rookglas