Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Deur

Uw ervaring

Op 24/10 heb ik een en deur besteld. Levertijd zou 2 weken zijn volgens de site. Echt heb ik zelf na 2,5 week niks te hebben gehoord gebeld.
Toen werd mij verteld dat de lever datum pas 4/12 zou zijn ivm leverproblemen en dat de levertijd van mijn bestelde deur 5weken zou zijn. Dat kan altijd gebeuren, maar vervelend dat je daar niet over ingelicht wordt.
Later op 4/11 werd ik gebeld door het bedrijf die de deur zou leveren. Dat de deur geleverd zou gaan worden. Waar ik echter niks vanaf wist. Dus niet thuis was. Wat ik raar vind want op die dag zelf heb ik nog mail contact gehad waar ook in werd verteld dat de deur nog steeds op de leverdatum van 4/12 stond.

Daarna zou op 6/12 de deur geleverd worden. Dit kreeg ik bevestigd via de mail.
Maar nadat er om 17:30 nog geen deur was en ik ook niks gehoord had. Ben ik weer gaan bellen.
Nadat jullie contact hebben gehad met de leverancier die het druk bleek te hebben en de deur niet vandaag meer zou gaan afleveren. Maar maandag 9/12 dan gaat afleveren.
Nu is maandag 9/12 en moet weer steeds zelf bellen voor de levering van de deur. Zeggen terug te bellen maar na 1,5 uur niet te zijn terug gebeld zelf maar weer bellen.

Het is zeer vervelend dat ik continu hier zelf achteraan moet bellen. En er nog steeds geen deur is.

Score voor Deurmarkt.com: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Deur Nero legno