Destin

Nienke Hermanides

Donaureis

Hoe heeft u uw reis ervaren?

fijne cruise met een fantastisch crew. kritiekpunt. Vaarschema verkorten en meer tijd nemen om steden te bekijken en daar de tijd voor nemen. Bratislava, Budapest, Belgrado en Wenen. De oevers van de Donau zijn over het algemeen wat saai op een enkele mooie uitzonderingen na b.v De ijzeren Poort .laat de boottocht vervallen naar de Zwarte zee. Het zijn n.l geen fluisterboten. Dat betekent veel lawaai voor de vogels . Budapest een prachtige stad met een prachtige avond op de boot kijkend naar een verlicht Budapest. Tekort om nog meer te zien .
een fijne excursie in de stad. . Constanta is een stadje waar je niet veel te zoeken hebt. Die tijd zou ik besteden aan de andere steden die ik heb genoemd. Voor deze reis was het jammer dat we in Hongarije de excursie niet konden maken i.v.m paspoortcontrole. Hele dag dus niet van boord af. Ook in Servie niet van de boot i.v.m Corona. Ondanks deze teleurstelling was het een reis om mee te maken. Bovendien hadden we prachtig weer zodat we veel op het achter- en bovendek konden verblijven. We hebben een fantastische reisleider Bram gehad die ons veel heeft verteld over de omringend landen van de Donau. Tot zover een korte reactie van mij

Score voor Destin: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: