Destin

L.K. Hovig - Van Zetten

Shongololo Express

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Reis is in telefonisch overleg met Incento niet doorgegaan in verband met het Corona virus en de daarbij te verwachten reisbeperkingen. We waren al op Schiphol en hadden al ingechekt. Achteraf ontkent Incento dat ze heeft geadviseerd om niet af te reizen, poneert ze onwaarheden en weigert iedere tegemoetkoming. € 13.000,-- kwijt. Ik begrijp ook wel dat het een extreme situatie betreft, maar om de klant voor leugenaar uit te maken en absoluut niets te doen gaat te ver.

Reactie Destin:

Geachte heer en mevrouw Hovig,
Uw individuele beslissing om op de dag van vertrek niet op reis te gaan en niet in te stappen aan boord bij KLM doet ongetwijfeld pijn in uw hart, hoofd en portemonnee.
Wij baseren onze reizen op de adviezen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Op de dag van uw vertrek was er geen code rood. Dus geen negatief reisadvies. KLM vliegt en rekent op u. De Shongololo Express rijdt eveneens.
Angst of bezorgdheid zijn geen gronden om kosteloos te annuleren. Uw review lezend neemt u het ons kwalijk dat wij u niet compenseren voor de financiële consequenties ten gevolge van uw individuele besluit niet op reis te gaan kort voor boarding van het vliegtuig.
Ondanks dat Corona buiten onze invloedssfeer ligt bieden wij u onze verontschuldigingen aan voor de onrust die het met zich mee brengt in de wereld en de landelijke media.
Met vriendleijke groet, Anita Röhrig

Score voor Destin: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: