Destin

Werner Verbrugge

Ik leerde het team van Robinson Cruises reeds in de beginjaren van de zaak kennen. Hun gespecialiseerd vakmanschap sprak me aan. Zij wisten waarover Het ging, én, nu de wereld van de vaarvakanties diverse nieuwe dimensies kreeg, weten ze nog steeds waarover het gaat. Ze toetsen, als weinig andere, hun kennis over de verschillende rederijen en schepen met de verwachtingen van hun klanten. Hun advies is geld waard ! Ik heb het geluk verschillende cruises geboekt te hebben bij Robinson Cruises, en dat reeds gespreid over meer dan twee decennia. Ik voel er me thuis, temidden enthousiaste kenners van wat cruisevakantie betekent, die steeds tijd nemen om te luisteren welke verlangens is "nu weer" koester.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Omdat reizen naar (soms) verre bestemmingen steeds voor verrassingen kan zorgen is de toewijding waarmee Robinson Cruises elk dossier afwerkt een geruststelling. Uit ervaring weet ik dat ik op hen beroep kan doen op élk moment van élke dag -als nood aan de orde is. Ik kan getuigen van efficiënte tussenkomsten door Robinson Cruises, die ervoor hebben gezorgd dat -ondanks onvoorziene omstandigheden waarvan mijn situatie oorzaak was- mijn reisplan voor een cruisevakantie, met bijhorende landarrangementen en vluchten, op de vooravond van een reis nog ingrijpend én met succes aangepast konden worden, zodanig dat ik tijdens mijn vakantie alle dreigende problemen kon vergeten. Dat is Service die vertrouwen schept !

Score voor Destin: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: