Destin

Martine Verstraate

Naar Sevilla

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Leuk en niet leuk!
Duidelijk gevraagd of er snachts niet gereden werd, toch 2 nachten wel, de oorzaak maakt ons niet uit, ging ten koste van onze nachtrust!
Ook programma veel te veel dichtbebouwd en geen ruimte voor je zelf, zat niemand op te wachten! Je kon niet eens in de trein blijven, 1x ! Teveel verplichtingen! Iedereen die ik sprak had commentaar, dat een aantal dingen niet klopte!
De laatste dag was horror, je komt om 20.00 uur aan, je moet je nog omkleden en verzorgen, dan nog etennen je koffer pakken, dat heb ik gedaan voor het eten, niet met wat glazen wijn op!
Ben alleen maar door elkaar geschut, het was vreselijk!
Kwam je eindelijk aan bij de trein, dan gaat hij rijden!
Trouwens, het is niet leuk om om 08.00 uur pontificaal in de startblokken te moeten staan, elke dag, en meestal geen escape, want, de gemiddelde leeftijd was toch wel 75/ 80 jaar! Het moest een vacantie zijn en niet iedereen zal het zo ervaren hebben, maar wij gingen lichamelijk erg achteruit!
Dit kan nooit de bedoeling zijn geweest!
Ook klopte her niet in de laatste Parador dat de ene een suite krijgt en de andere een aftandse kamer!
Op deze reis heb ik 2 x gehuild, ook dat kan niet de bedoeling zijn, sorry dat ik geen beter nieuws heb!
Het fijne aan de reis was de groep, ontzettend fijne mensen, daar lag het zeker niet aan!
Mer vriendelijke groeten Martine en Ben Verstraate

Reactie Destin:

Geachte mevrouw en meneer Verstraate,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Ik ben blij u even gesproken te hebben en te horen dat u toch een fijne reis heeft gehad en deze niet had willen missen. Ook bent u tevreden over Incento.
Het is inderdaad zo dat er veel excursies worden aangeboden. Er is dan ook veel te zien tijdens de route. U hoeft natuurlijk niet altijd mee te gaan met een excursie. Dat heeft u ook verschillende keren gedaan.
In principe rijdt de trein niet gedurende de nacht maar het kan gebeuren dat de trein vertraging oploopt. Soms zal men dus ’s avonds iets langer doorrijden of in de ochtend vroeger vertrekken. Maar men rijdt nooit de hele nacht door. Vertraging gaat ten koste van het programma en dat wil men voorkomen. Dit is bij u 2 keer gebeurd.
Tot slot uw opmerking over de kamers in de Parador. Alle deelnemers krijgen hetzelfde kamertype. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat het hotel zelf klanten upgrade naar een luxere kamer omdat er niet voldoende kamers in de geboekte klasse beschikbaar zijn. Op zich is het lovenswaardig dat het hotel mensen upgrade en niet downgrade. Hier hebben wij geen invloed op.
Wij hopen het een en ander hiermee verduidelijkt is en hopen u graag terug te zien op een van onze andere reizen.
Anita Röhrig – Brand Manager Luxury Trains

Score voor Destin: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: