Destin

Inez van den Brink

Niet over een rivier, maar naar de Baltische eilanden.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Minder dan onze cruises over: 1. Donau 2. Douro 3. Rhône-Saônne

Omdat:
1. het schip minder luxe was
2. er bijna geen land in zicht was. Je voer over grote waterplassen.
3. gidsen niet goed, veel te lange verhalen, behalve die van Greifswald. Hij sprak goed Engels en
had een interessant verhaal.
4. bij het ontbijt moest je al aangeven wat je voor de lunch en avondeten wilde gebruiken.

Reactie Destin:

Geachte mevrouw van den Brink,
Jammer genoeg waardeert u deze keer uw reis met slechts 2,5 ster. U zult begrijpen dat wij hier van schrikken. Wij streven immers naar waarderingen van 5 sterren. U mag van Friendship Cruises met een gerust hart veel verwachten.
Daarom besteden we veel aandacht aan transparante informatie vooraf. Op zowel onze website alsmede in de uitgebreide reisdocumentatie die u 3 weken voor vertrek van ons ontvangt, informeren wij u uitgebreid over tal van reis technische aspecten. 40 jaar ervaring leert ons dat we zodoende misverstanden tijdens de reis voorkomen.
Bij Friendship Cruises kunt u kiezen uit 21 rivieren en 22 varende hotels in het 4-en 5-sterren segment. Tot nu boekte u bij ons voornamelijk cruises op 5***** sterren schepen. Nu koos u voor een 4**** schip tijdens de cruise Baltische Eilanden. Dat is inderdaad een sterretje minder. Mogelijk was u het voorheen een tikkeltje luxer gewend. Dit neemt niet weg dat wij uw reiservaringen zeer serieus nemen en met de rederij zullen bespreken.
U kunt er van verzekerd zijn dat uw opmerkingen niet aan dovemans oren zijn gericht. Ik dank u hartelijk dat u de moeite heeft willen nemen uw reiservaringen met ons te willen delen. Zodoende kunnen we de vinger aan de pols houden en daar waar mogelijk het de volgende keer beter doen.
Zonder aan uw reiservaringen iets af te doen maak ik u graag deelgenoot hoe uw medepassagiers deze cruise hebben ervaren.
Reis algemeen 8,7
Excursieprogramma, lokale gidsen 8,0
Excursieprogramma, touringcar 8,3
Excursieprogramma, excursie inhoud 7,0
Gemiddelde score van uw medepassagiers 8,4
(In onze enquête is een 9 het hoogst haalbare)
Graag spreken we de wens uit u nog eens te mogen begroeten aan boord van onze varende hotels.
Mandy van Raaij
Friendship Cruises

Score voor Destin: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: