Destin

H.W. Loerakker

Journey trough the Clouds explore.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

De reis van 23 april tot 2 mei gemaakt. De reis was ter plaatse, geweldig goed georganiseerd door Rocky Mountaineer. Heel veel gezien, bijzonder genoten, goede hotels. Echt een aanrader. Tip maak de reis vanuit Calgary, dan heb je de trein op het eind en kan je lekker relaxen. neem extra tijd in Vancouver, daar is veel te doen. Ga niet in het hoogseizoen dan is het er verschrikkelijk druk. Nu nergens hoeven wachten of volle bussen.
Daar kan Incento nog wat van leren. Gedraagt zich als een internet reisbureau, zelf uitzoeken, geen antwoord op vragen.
Informatie te laat verstrekt, b.v. over visum. De reisbescheiden heel laat verstuurd, na vragen waar ze bleven, waardoor stoelkeuze in het vliegtuig niet meer mogelijk was. Jammer.

Reactie Destin:

Geachte heer Loerakker,
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u een mooie reis heeft gemaakt.
Wij betreuren het dat u niet tevreden was over de service van ons bedrijf. Onze klanten zijn over het algemeen juist heel tevreden en waarderen onze persoonlijke aandacht zeer.
Belangrijke informatie als b.v. het nodig hebben van een visum of speciale aanbiedingen vermelden wij altijd bij boeking. Op uw factuur/boekingsbevestiging stond dan ook de informatie over het visum met bijbehorende link en kosten uitgebreid vermeld. Verder hebben wij u ook geïnformeerd over een aanbieding voor een gratis extra nacht in Vancouver. Hier heeft u dan ook gebruik van gemaakt. Fijn om te horen dat uw verblijf in Vancouver zo goed bevallen is.
Onze reisdocumenten worden altijd 14 dagen voor vertrek (of zo mogelijk eerder) verstuurd. Ik zie dat uw documenten op 12 april zijn verstuurd en u op 24 april vertrok. We hadden inderdaad 2 dagen eerder de documenten moeten versturen. Excuus hiervoor. Ik heb echter begrepen dat u contact heeft gehad met mijn collega en dat het gelukt is om een stoel te boeken.
MVG
Anita Röhrig – Marketing & Sales Manager

Score voor Destin: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: