Destin

Rob Hagedoorn

Oud en nieuw reis naar Belgie

Hoe heeft u uw reis ervaren?

De reis was prima, goede verzorging aan boord en prima excursies naar Gent, Brussel, Brugge en Antwerpen. Wel vind ik het erg jammer, dat je niet direct een hut kan boeken. Bij deze reis waren wij duidelijk opvulsel voor een Engelse groep en de Nederlanders die bij Friendship geboekt hadden kregen dus de slechtste hutten, achteraan en boven de motor. De engelsen konden overigens wel direct hun voorkeurshut boeken. Voor mij is dit een reden om niet meer bij Friendship te boeken. Dat vind ik jammer want de aangeboden reizen zijn best aantrekkelijk

Reactie Destin:

Geachte heer Hagedoorn,
Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw Oud- en Nieuwcruise met HS Serenity.
U bent goed te spreken over de reis, verzorging aan boord en de excursies. Helaas bent u minder goed te spreken u over de cabine aan boord van uw hotelschip.
Voor de goede orde hebben wij uw boekingsdossier er nog eens op nagelezen.
En daaruit concluderen wij dat u oorspronkelijk had geboekt voor een B-cabine op het Middendek met klein panoramavenster. Echter, aan boord heeft u uiteindelijk gelogeerd in een A-cabine op het Bovendek met panorama schuifpui en Frans balkon. Dit nadat u van ons een upgrade had gekregen zonder meerprijs.
Aan boord van de Serenity Kerstcruise waren zowel passagiers van Engelse als Nederlandse nationaliteit. Het Nederlandssprekende Friendship Cruises gezelschap bestond uit 36 passagiers. Een gezellig grote familie.
Om misverstanden en teleurstellingen te voorkomen beschrijven wij u in de reisgids en op de website wat u van ons mag verwachten. Of het een reis is aan boord van een schip geheel gecharterd door Friendship Cruises, dus met louter Nederlandse passagiers, of dat u deel uitmaakt aan boord van een internationaal gezelschap. Op deze wijze geven wij u vooraf voldoende informatie die u kunt gebruiken bij het maken van uw keus.
Graag lichten wij een tipje van de sluier op over hoe uw medepassagiers deze reis hebben ervaren:
Reis algemeen: 8.0
Excursieprogramma
Lokale gidsen: 8.7
Touringcar: 8.3
Excursie inhoud: 8.2
Wij danken u hartelijk voor de tijd die u genomen hebt om ons te informeren over uw reiservaring. Graag leggen wij nogmaals de loopplank voor u uit.
Hartelijke groet,
Friendship Cruises

Score voor Destin: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: