Daisy

Ik zag op de site dat ze met meerdere verzenddiensten werkten,
Met PostNL, DHL, DPD, GLS.
Dus ik had ze een mailtje gestuurd of ze mijn pakket met PostNL wilden versturen, dat is de fijnste pakketdienst, en het makkelijkst te volgen, en die bezorgen gewoon optijd.
Ik heb de bestelling snachts gedaan, en gelijk een mailtje gestuurd. Zodat het sowiso gezien zou worden.
En dan zie ik gewoon dat mijn bestelling met GLS verzonden is..?
Dat is echt een irritante bezorgdienst.
Pas na 1 week mn bestelling ontvangen, en op dat mailtje heb ik nooit een antwoord terug gehad.

Dekbedovertrek ziet er in het echt wel anders uit dan op de foto.. En als je het retour stuurt krijg je minder dan de helft van het geld terug dus ik heb het aan iemand anders gegeven.

Dit was mijn eerste bestelling hier, en dus ook mijn laatste!

Laat klanten zelf kiezen met welke bezorgdienst ze willen dat het verzonden wordt!
Of kies gewoon voor 1 of 2 bezorgdiensten.
Zoals PostNL en/of DHL!
En op mails reageren.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Beste Daisy,
Wat jammer om via deze weg te moeten vernemen dat je niet tevreden bent. Ik heb helaas geen mail mogen ontvangen, dan had ik je uitleg kunnen geven.
De transporteur waarmee wordt verstuurd is afhankelijk van de locatie waar de dekbedovertrekken zich bevinden. De orders worden automatisch verwerkt en het aanpassen van de transportdienst is helaas niet mogelijk.
Een retouraanvraag van je bestelling heb ik nooit ontvangen, dus waarom je hier aangeeft de helft van je geld kwijt te zijn snap ik niet, en is dan ook totaal niet gerechtvaardigd.

Score voor Dekbedovertrekken & Zo: 2/5
Zou je mijn bedrijf aanbevelen? Nee