Uitsluitend de webshop. Ik koop al jaren QMS producten waar ik tevreden over ben. Helaas heeft QMS de prijs behoorlijk verhoogd en de verpakking veranderd. Grotere zware potjes (met dezelfde 30 ml als de kleine) met een pompje. Het pompje is stroef waardoor er opeens veel serum uitkomt. Uiteraard is dit gunstig voor de leverancier want hierdoor moet ik sneller nieuw serum bestellen. Ik hoop dat Dehcos deze ' klacht' doorgeeft aan QMS.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.