Voorheen altijd een kluis bij de bsnk gehuurd. Toen dit niet meer mogelijk was is mij De Nederlandse Kluis aanbevolen. De service en begeleiding in de gehele procedure is uitmuntend. Nog zelfs beter dan bij de bank. Zeer vriendelijke medewerkers en proffesioneel. Ik ga altijd met een gerust hart weg bij de Nederlandse Kluis, mijn spullen zijn hier in veiligheid. Daarbij is het ook betaalbaar. Altijd wordt je per mail op de hoogte gebracht over nieuwe ontwikkelingen etc. Je kunt hier echt je spullen in veiligheid stellen.
Op welke vestiging bent u geweest?
Ede
Verbeterpunten of tips
Ik heb geen verbeter tips. Alles is perfect georganiseerd.
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste S, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent. Wij helpen u graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Sharon | De Nederlandse Kluis