Heel aardige personeel en een mooie vestiging! Al je vragen worden ook goed beantwoord.
Op welke vestiging bent u geweest?
Spaarneplein
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste N, hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij ontvangen u graag bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Sharon | De Nederlandse kluis.