Correcte, zorgvuldige en snelle afhandeling bij ieder bezoek tot nu. Geen klachten over de wijze van ontvangst, sterker nog ik waardeer de manier waarop dit wordt afgewikkeld. Het geheel geeft me het gevoel dat mijn spullen veilig opgeborgen en bewaakt zijn.
Op welke vestiging bent u geweest?
Den Haag
Verbeterpunten of tips
geen
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste meneer Karamat-Ali, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis