Op 26 mei gingen wij een kluis huren. Supervriendelijk geholpen! Alle lof voor beide dames. Echter zagen wij 5 dagen later dat er een actie is, dat je van dat jaarcontract 3 maanden gratis zou krijgen ivm zomeractie. Wij hebben telefonisch contact opgenomen, verzoek was vandaag terug te bellen. Omdat onze factuur nog niet zichtbaar was en de medewerker niet kon zien of deze korting berekend was. Dus vandaag gebeld, dame moest het even overleggen en belden ons eind van de middag terug.
Helaas onze aanmelding was vóór 1 juni (jawel 26 mei, 3 werkdagen eerder, want ze zijn geopend op ma-wo-vrij) en wij konden niet van deze zomerkorting gebruik maken! Onze uitleg, dat het niet echt klantvriendelijk is om nieuwe klanten met dit antwoord af te schepen werd door de ,overigens aardige dame, gezegd: "Sorry de vraag is zelfs bij de directie geweest".....
Het zou een mooie reclame zijn, wanneer jullie ons hadden ingelicht over deze actie, dan hadden wij alsnog de kluis gehuurd, maar dan 3 werkdagen later! Gemiste kans! Jammer!
Op welke vestiging bent u geweest?
Arnhem
Verbeterpunten of tips
Zie bovenstaande
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste mevrouw Nas, wij begrijpen uw teleurstelling. Echter op het moment dat u de kluis huurde was deze actie nog niet actief. Om deze reden is de korting dan ook niet bij uw contract verwerkt. Eventueel kunt u wel gebruik maken van de Tell a Friend korting. Voor iedere nieuwe klant die uw referentiecode doorgeeft, ontvangt u 1 maand gratis.
Om gebruik te maken van de Tell a Friend korting, is het belangrijk dat de nieuwe klant uw persoonlijke referentiecode doorgeeft bij het eerste bezoek. Deze staat linksboven op uw contract en op de achterzijde van het visitekaartje. Meer informatie over deze actie kunt u terugvinden via onderstaande link. Wij zijn u een volgende keer graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger |www.denederlandsekluis.nl/tellafriend