Super service. Leuk en zeer vriendelijk personeel.
Op welke vestiging bent u geweest?
aalsterweg eindhoven
Verbeterpunten of tips
echt geen enkele
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste meneer Stuijts, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis