Goede ervaring alleen de laatste bezoek was het protocol niet volledig verteld. Dus ik was uit het kamertje gestapt nadat ik 2x op de knop had gedrukt. Ik was het zelf ook even vergeten want normaliter gaat mijn man.
Op welke vestiging bent u geweest?
Delft
Verbeterpunten of tips
Bij elk bezoek het protocol/procedure uitleggen aan elke klant. Het kan nl zo zijn dat een klant het vergeet.
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste mevrouw Bhadjoe - Tapsi, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis