Fijn dat ik de laatste keren geen last gehad heb met het openen van de kluis.
Op welke vestiging bent u geweest?
Rotterdam zijstraat Blaak
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste heer Dumfries, fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u een volgende keer graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis