Goede service
Op welke vestiging bent u geweest?
Apeldoorn
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste meneer Ponnusami-s, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis