Prima
Op welke vestiging bent u geweest?
Estlaan 1 Bussum
Verbeterpunten of tips
Prima
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste mevrouw Ozcelik, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis