Prima, met een punt vankritiek
Op welke vestiging bent u geweest?
Wassenaar
Verbeterpunten of tips
Sinds de verbouwing bent u niet meer rolstoel toegankelijk.
De stoepdrempel is te hoog.
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste heer Arntzen, hartelijk dank dat u de moeite neemt voor een review. Uw opmerking wordt als verbeterpunt voor in de toekomst meegenomen. Wij hopen u tot die tijd verder van dienst te kunnen zijn bij een kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis