Mulder

Vandaag een slechte ervaring met de baliemedewerker.
Deze kon niet accepteren dat ik even iets uit de kluis pakte en in mijn tas deed. Daarna was ik klaar. Hij bleef maar doorzeuren dat dat in een kamertje moest gebeuren. “Dat zijn de regels” tot nu toe heb ik het altijd zo gedaan als vandaag het geval was. Met dien verstande dat normaliter de baliemedewerkster zich even afwende als ik iets in de kluisdoos deed of er uit haalde. Deze man bleef kijken en zeuren dat ik naar een kamertje moest. Onprofessioneel, onvriendelijk, drammerig en geen gevoel voor vriendelijke service zoals ik bij alle ander medewerkers van DNK wel ervaren heb.

Op welke vestiging bent u geweest?

Wassenaar

Deze man beter opleiden of laten gaan.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Mulder, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. U heeft inmiddels telefonisch contact met ons gehad. Kluisbezoeken vinden plaats volgens ons huidige beveiligingsprotocol waarbij er gebruik gemaakt dient te worden van de privékamer. Hier kunnen onze medewerkers bij een kluisbezoek op wijzen. Onze oprechte excuses als u dit op een andere wijze ervaren heeft. Uw feedback wordt intern besproken voor algemene verbetering. Wij zijn u bij een volgend bezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Score voor De Nederlandse Kluis: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: