Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Prive

Dramatisch

Op welke vestiging bent u geweest?

Amsterdam

Hoe kan men mij bij openstaande deuren in een rommelige hal ontvangen, waar ook een doorgang naar de parkeergarage en naar andere bedrijven is. Dit is toch geen service van een bedrijf waar zoveel geld verlangd wordt voor het huren van kluisjes. Ik ben blij dat ik alles opgezegd heb en mijn sleutels af kon geven. Ik was gewoon niet kritisch genoeg in mijn keuze. Ook de omgang bij teruggave sleutels en het door „De Kluis“ gevoerde telefoongesprek verliep uiterst rommelig.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geacht heer (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Wij betreuren het te moeten lezen dat dit uw ervaring is. Onze welgemeende excuses. U heeft inmiddels telefonisch contact met ons gehad. Naar aanleiding hiervan hebben wij deze intern besproken. Uw opmerkingen worden voor algemene verbetering in de toekomst gebruikt. Mocht u in de toekomst alsnog de behoefte hebben om uw waardevolle spullen op te bergen? Dan is een kleinere vestiging als in Purmerend wellicht een geschikt alternatief. Hopende u hiermee van dienst geweest te zijn. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Score voor De Nederlandse Kluis: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: