Veiligheid
Medewerkers

Akin

İk moest wel lang wachten op de medewerken toen ik klaar was ging vervolgens terug naar de balie om te zeggen dat ik mn spullen wil terug zetten in de kluis ..!!! Moest met de waardespullen in mn handen door de hal lopen was niet echt prettig !! Vervolgens werd tegen mij gezegd dat ik moest wachten !! Nou ze hadden me niet eens zien wachten !!! Terwijl overal camera’s hingen !! Geen goede service eerste keer op bezoek !! En kreeg te horen dat ik moest wachten !! Nou ik heb niet de hele tijd om te wachten !!!

Op welke vestiging bent u geweest?

Rotterdam Blaak

De medewerkers moeten beter Alert zijn !!

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Akin,
Hartelijk dank voor uw review. Spijtig te horen dat uw bezoek niet zo prettig is verlopen. Wij hadden u hier graag over willen spreken, maar helaas hebben wij u telefonisch niet weten te bereiken.
Op het moment u klaar bent in de privékamer geeft u dit aan door middel van de knop in de privékamer en blijft u wachten tot een medewerker u komt halen. U wordt dan weer naar uw kluisje begeleid om zo uw bak terug te plaatsen. Het is mogelijk dat op sommige momenten het wat langer duurt voordat een medewerker bij u aan de deur klopt, maar wij proberen dit altijd zo vlug mogelijk te doen. Toch is het de bedoeling dat u blijft wachten totdat er iemand komt en is het niet de bedoeling dat u met uw spullen naar de balie loopt. Dit natuurlijk voor de veiligheid van u en uw spullen en die van de andere klanten.
Onze medewerkers volgen altijd onze veiligheidsprotocollen. Dat houd onder andere ook in dat zij goed opletten met een klant uit de privékamer te halen zonder dat er op dat moment andere klanten in de buurt zijn. Zo kan het wellicht bij u overkomen dat zij u niet gezien hebben, maar wij kunnen u geruststellen dat alles goed gemonitord wordt.
Nogmaals vervelend te horen dat u de service niet goed vond. Hopelijk begrijpt u hierdoor iets meer over hoe wij werken en waarom u wellicht iets langer heeft moeten wachten.
Wij hopen u graag weer te ontvangen bij uw volgende bezoek.
Met vriendelijke groeten,
Lizette

Score voor De Nederlandse Kluis: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: