Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

N v t

Op welke vestiging bent u geweest?

Shertogenbosch

Paspoort tonen door middel van camera bij ingang 1e deur nu kan iedereen naar binnen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
U geeft aan in uw tip dat u twijfels heeft over de veiligheid van onze entree. Graag geef ik u middels deze reactie wat uitleg over onze procedures. Wij hebben het hoogste veiligheidsniveau: categorie 4+. Dit betekent dat wij vele zichtbare en onzichtbare maatregelen hebben getroffen om de veiligheid van onze locaties te kunnen garanderen. Waaronder 24/7 cameratoezicht en verbinding met de alarmcentrale. Onze klanten komen vaak met waardevolle bezittingen naar de vestiging, hierdoor willen we niet dat onze klanten op straat moeten wachten. Vanwege de veiligheid hebben wij meerdere sluizen naar binnen en de eerste deur vanaf de straat is geopend, zodat onze klanten niet op straat hoeven te wachten. Bij de tweede deur wordt een screening gemaakt door onze medewerkers en bij de derde sluis wordt de legitimatie gecontroleerd. Pas nadat al deze stappen zijn doorlopen wordt de klant naar de kluis begeleid.
Hopelijk heeft bovenstaande uitleg u een duidelijker beeld van onze veiligheidsmaatregelen gegeven. Als u nog vragen heeft aangaande de veiligheid van onze vestiging dan kunt u contact met ons opnemen via 088 744 55 55.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen op de vestiging.
Marieke

Score voor De Nederlandse Kluis: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: