Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

edens

Persoonlijk zou ik bij binnenkomst nog meer privacy willen dat je in een gesloten ruimte wordt ontvangen nu staan of zitten er mensen bij .in het vertrek waar je je moet melden bij de balie.

Op welke vestiging bent u geweest?

Emmen

nog meer veiligheid

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Edens,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben de hoogst haalbare veiligheidsgraad in Nederland: categorie 4+. Dit betekent dat er vele zichtbare en onzichtbare maatregelen zijn getroffen waardoor we de veiligheid kunnen garanderen. Zo hebben wij 24/7 cameratoezicht en zijn we verbonden met de alarmcentrale.
Wij werken bij het bezoeken van de kluis niet op afspraak. Zo kunnen we garanderen dat onze klanten binnen openingstijden altijd bij de kluis kunnen en niet van te voren een afspraak moeten maken. Dit betekent inderdaad wel dat er meerdere klanten in het pand aanwezig kunnen zijn. Dit geld echter alleen voor onze algemene ruimtes zoals de receptieruimte. In de kluis zult u nooit andere klanten tegen komen. Onze collega's zijn er op getraind om de privacy te bewaken en zullen nooit privacy gevoelige gegevens met u bespreken wanneer er derden aanwezig zijn. Mocht u nog vragen hebben aangaande de veiligheid of de privacy op onze vestigingen dan kunt u ons bellen op 088 744 55 55.
Marieke

Score voor De Nederlandse Kluis: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: