Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Sharaila

Ik heb wat vragen:

- hoe zit het met overheid/belastingdiens. Geven jullie onze gegevens door?
- bij faillisement, zijn we nog steeds eigenaar van onze spullen of gaat het naar de curator?
- kan ik de verzekeringspapieren inzien van de afgesloten verzekering voor onze spullen?
Dnk 45k dekking volgens voorwaarden, verzekering papieren inzien van onze spullen?

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer/mevrouw Sharaila,
Hartelijk dank voor vragen. Ik zal hieronder uw vragen zo goed mogelijk beantwoorden.
- Geen enkele instantie heeft inzage in ons systeem. Wij zijn een particulier bedrijf waar veiligheid en privacy hoog in het vaandel staan.
Wij delen dan ook geen informatie met overheidsinstanties zoals de belastingdienst. Wij zullen alleen informatie delen wanneer er een gerechtelijk bevel kan worden overlegd.
- U blijft te allen tijde juridisch en economisch eigenaar van uw eigendommen. Het maakt daarbij niet uit of u uw eigendommen in ons depot bewaart, of in uw eigen safeloket. In tegenstelling tot wat bij de meeste banken gebruikelijk is, zijn uw eigendommen in het geval van een faillissement geen onderdeel van de boedel.
- De verzekeringspapieren kunt u opvragen op de vestiging. Zij kunnen u laten zien bij welke verzekeringen wij zijn aangesloten.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via het telefoonnummer 088-7445555 of per e-mail info@denederlandsekluis.nl

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Marleen

Score voor De Nederlandse Kluis: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: