Ik ben ongevraagd benaderd door De Nederlandse Kluis. Met een brief die 'volgens eigen onderzoek' met bronvermelding ':politie.nl' angst probeert aan te jagen zodat ik een kluis afneem. Onprofessioneel, ongevraagd en vervelend.

Geen mensen angst aanjagen noch ongevraagd brieven versturen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte Anoniem,
Hartelijk dank voor uw feedback. Deze ontvangen wij graag, zodat wij aan onze verbeterpunten kunnen blijven werken. Vervelend dat u de brief zo heeft geïnterpreteerd. De brief die aan u gestuurd is, is door middel van een eenmalig opgevraagd adressenbestand.
Mocht u geen Direct Mailing (reclame aan u geadresseerd) meer willen ontvangen, kunt u zich afmelden via Postfilter: https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/post/geen-geadresseerde-reclame-ontvangen. Via deze website kunt u zich hiervoor afmelden, waardoor u van geen enkel ander bedrijf dit soort post zal ontvangen.
Hiernaast willen wij u graag attenderen dat deze brief aan u is verzonden om u te informeren over het aantal inbraken in uw postcodegebied. Mocht u hier niets mee willen doen, kunt u deze brief uiteraard als niet verzonden beschouwen.
Wij hopen dat u onze reactie positief weet te ontvangen en nogmaals hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw mening met ons te delen.
Hartelijke groet,
Linda

Score voor De Nederlandse Kluis: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: