Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Aad Hendriks

Na mijn bezoek op 5 sept 14:00 u mocht ik alleen naar boven gaan en het pand verlaten dmv de witte knop. De receptionist hielp haar collega beneden omdat het druk was. Dus de receptie was onbemand. Op het moment dat ik de deur opendeed dacht ik: stel dat iemand kwaad wil en ik laat iemand die onbevoegd is gelijkertijd binnen die gewapend is en de collega 's van de DNK beneden verrast met kwade bedoelingen? Is dit wel een veilige situatie? Ik wil deze ervaring toch even doorgeven. Voor de rest vind ik de medewerkers van DNK erg aardig vandaar dit verhaal. Met vriendelijk groet A.G. Hendriks

Zie boven

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Hendriks,
Hartelijk dank voor uw goede beoordeling en het delen van uw mening.
Mede door uw feedback kunnen wij aan onze verbeterpunten blijven werken.
Fijn dat u kritisch bent ten opzichte van de veiligheid. Wij hebben het hoogste haalbare beveiligingsniveau, (4+). Dit houdt ook in dat er 24/7 live camerabeveiliging is.
Hiermee kunnen wij al onze ruimtes monitoren en alle bezoekers zien.
De vestiging waar u bent geweest heeft een gemeenschappelijke ingang. Meerdere bezoekers kunnen dan ook tegelijkertijd naar binnen komen, zowel voor DNK als voor de andere bedrijven.
De toegangsdeur tot de kluis is vergrendeld en kan alleen door onze medewerkers geopend worden. Voordat wij dit doen, controleren wij de camera's die daar hangen. Wij laten dan ook alleen onze geregistreerde bezoekers binnen.
Wij zullen dus niet verrast worden door onverwacht bezoek!
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Linda

Score voor De Nederlandse Kluis: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: