Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Phico

Allereerst is het verstandig om het kluisnummer in de mail te vermelden
De eerste dag na het afsluiten contract bleek dat ik een te grote safe had genomen ik heb begrip voor contract is contract
ik neem mijn verlies en wil hem ruilen voor de maat kleiner gezien bij afsluiten gelijk de volgende dag helaas totaal geen medewerking terwijl het zo simpel is 1 nummertje invullen en klaar
ik kan wel in januari de kluis omruilen maar dan zal vast de maat er niet meer zijn alleen een kleine of wat ook dit is zo jammer
helaas ook geen deurbelletje Th. Goeman

1 bel maken
2 geen safe nummer in mail vermelden
3 een redelijke wens van de klant gelijk oplossen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Allereerst willen wij u bedanken voor het vertrouwen in onze diensten. Via deze weg willen wij reageren op uw verbeterpunten:
- Wanneer een klant de kluis bezoekt, wordt er automatisch een log aangemaakt met kluisnummer. Deze wordt verstuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is. Vanuit de klanten wordt dit als prettig ervaren en gezien als extra veiligheid/controle.
- Bij het afsluiten van een contract tekent u op de locatie voor het afgenomen kluistype. 's Nachts worden de facturen direct aangemaakt in ons systeem, die wij niet kunnen terugdraaien. Dit betekent dat waar u voor getekend heeft, hetgeen is wat u voor het komende jaar zal huren. Overstappen naar een groter type safeloket is dan nog mogelijk, omdat de kosten dan nog kunnen worden bijgeschreven. De overstap naar een kleiner model is echter niet mogelijk, omdat wij deze kosten niet terug kunnen draaien. Het is voor ons systeem om die reden niet alleen het wijzigen van 1 cijfer.
- De aanvraag voor een deurbel op uw vestiging is doorgezet naar ons hoofdkantoor.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Janneke Maas

Score voor De Nederlandse Kluis: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: