Tom

Geweldig behang laten plaatsen door Youssef

Beschrijf hier uw ervaring

Naar aanleiding van een insta post van Youssef contact gelegd met de mooiste muren voor een kleur en behang advies. Ik wist al dat Edo van Coordonne wilde, maar had nog wat advies nodig over het patroon, de muren en de bijpassende kleur verf.
Fantastisch advies gekregen van Sumire in een heel ontspannen bezoek aan huis (aanrader!).
Daarna contact gelegd met Youssef en even later kon hij al beginnen. Zelden zo'n relaxte klusdag gehad waarbij alles als vanzelf ging. Communicatie was superduidelijk, vaste prijs, op tijd, netjes en overduidelijk liefde voor het behangen. Dat was vanaf het begin al merkbaar in het gesprek over het behang. Hij denkt enorm goed mee en neemt echt de tijd om het zo mooi mogelijk af te maken.
Gaandeweg zie je dan je kamer transformeren naar iets prachtigs. Het plezier spat er bij hem vanaf en dat geeft extra voldoening. Ik zou hem iedereen aanraden! Mijn woonkamer is fantastisch mooi geworden.

Het behang werd snel geleverd, maar ik vond het opeens als pakket afgeleverd onder aan de trap. Voor zoiets kostbaars zou ik graag een verzendnotificatie hebben ontvangen.

Score voor De Mooiste Muren: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: