Nicoline

Niet al te best

Beschrijf hier uw ervaring

Levering later dan verwacht en incompleet

Reactie De Mooiste Muren:

Beste mevrouw Korving,
Hartelijk dank voor uw online feedback. Uw ervaring helpt ons om onze diensten en service te optimaliseren en waar nodig te verbeteren. Tijdens de verwerking en de verzending van uw order is er helaas iets misgegaan. Dit vinden wij uiteraard vervelend voor u. Onze excuses voor het ongemak.
Voor de verzending van onze pakketten zijn wij afhankelijk van externe bezorgdiensten, zoals PostNL. Wij doen ons best om onze verzendingen tijdig af te laten leveren. Wij zullen er in de toekomst nog beter op toezien dat onze pakketten tijdig worden afgeleverd bij onze klanten.
Over backorders, naleveringen en incomplete verzendingen communiceren wij altijd naar onze klanten. Wij hebben u van tevoren gebeld dat uw pakket niet compleet geleverd kon worden en dat er sprake zou zijn van een nalevering. Het kan zijn dat ons bericht niet goed is over gekomen of wij niet duidelijk zijn geweest in onze communicatie. Ook dit is voor ons een punt van aandacht.
Wij nemen uw feedback graag serieus, omdat wij er bij gebaat zijn als onze klanten een goede ervaring met ons hebben. Wij hopen u in de toekomst graag terug te zien als klant en vertrouwen erop u een tevreden ervaring te kunnen geven
Veerle Preyde & team
De Mooiste Muren

Score voor De Mooiste Muren: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: