Reviews

8.9 / 10
10144 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
6/10
Info over verloop order
6/10
Snelheid levering
5/10
Bestelgemak
8/10
Klantvriendelijkheid
5/10
Informatie op de website
8/10
After sales
6/10

Anoniem

5/10

Aantal pakken knauf ecose glaswol gehaald

Sterke punten

Prima spullen groot assortiment maar.

Verbeterpunten of tips

Ik vind het erg jammer dat de balie verkoop weg is. Dit was juist zo fijn even overleggen wat je nodig hebt of een alternatief. Heel erg jammer maakt dat ik voor veel producten naar concurrenten ben gegaan. Geen persoonlijk advies meer alleen iemand aan de balie die doorgeeft dat je de spullen komt halen. Prima spullen maar nu moet je er al minimaal een dag op wachten. Onbegrijpelijk heel erg jammer


Score voor De Isolatieshop: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee