Jochem K

Plafond en muur isolatie besteld. Wat een drama.
Bezorging ging slecht, van de 25 platen 4 beschadigd en 2 manco. Bij poging 2 1 plaat verkeerd gelijmd en nog steeds 2 manco. Poging 3 werd zonder overleg ingepland op een moment dat ik niet thuis was.
De klachtafhandeling laat ook zeer te wensen over. Na het invullen van een negatieve review doen ze wel erg hun best om te zorgen dat de negatieve review aangepast wordt.

De prijs is in orde.
De levertijd is top.

- Een dag van te voren een mailtje sturen met "we sturen u morgen een mail met de exacte levertijd" en een dag later een mailtje met "we komen vandaag" is niet nuttig. Ik zou graag de avond van te voren een tijdvak willen weten.
- Van producten die dienen ter afwerking (zoals PIR+Underlayment) verwacht ik dat ze onbeschadigd aankomen.
- Van producten die dienen ter afwerking (zoals PIR+Underlayment) verwacht ik dat de FSC stempels niet op de zichtzijde zitten
- Van producten met T&G zoals PIR+Underlayment verwacht ik dat ze allemaal gelijk verlijmd zijn, zodat ze aansluiten
- Als ik om 10:30 uur bel met een klacht stel ik het niet op prijs dat ik na 17:00 teruggebeld wordt en vervolgens te horen krijg dat mensen "al naar huis zijn". Dan had er eerder actie ondernomen moeten worden
- Wanneer er artikelen opgehaald moeten worden is het maken van een afspraak gewenst. Nu stond de transporteur zomaar op de stoep.

Score voor De Isolatieshop: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee