Wij hebben een super mooie bank en fauteuil besteld bij dit bedrijf. Het heeft even geduurd voordat we hem thuiskregen, want dat werd een paar keer uitgesteld omdat de bank nog niet klaar was. Maar toen de bank er eenmaal was waren we er superblij mee. Hij staat mooi en lijkt van goede kwaliteit te zijn.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.